Teaching & Learning Lab

Resultaten TLL activiteiten in 2019

Resultaten TLL activiteiten jaarverslag 2019De resultaten van alle activiteiten die in het Teaching & Learning Lab (TLL) plaatsvonden zijn gepubliceerd in het jaarverslag 2019. Ook vorig jaar zijn de onderwijstestruimtes van het TLL weer goed gebruikt. Van cursussen (13 stuks), trainingen en workshops (meer dan 40) tot festivals, een escape room voor docenten en onderwijs van U-Talent aan leerlingen van het voortgezet onderwijs (40 lessen). Docenten gebruikten het flexibele meubilair en apparatuur van het TLL zoals interactive whiteboards, een interactieve muur, short-throw beamers, observatiecamera’s en een 360 graden camera.

Afgelopen november werd de virtual classroom geopend door Annetje Ottow (vice-voorzitter van het College van Bestuur) en Isabel Arends (decaan van de Faculteit Bètawetenschappen). In de virtual classroom kunnen 36 studenten live een college bijwonen, met een hoge mate van interactiviteit vanwege alle technische faciliteiten voor bijeenkomsten.

In de studio zijn maar liefst 39 kennisclips opgenomen met het lightboard, en ook 29 clips zonder scherm en 7 met een greenscreen. De studio is ook gebruikt voor webinars, mediatrainingen en studentenprojecten.

Lees meer in het TLL jaarverslag van 2019